A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2012. január 18., szerda

Kaposvári képek

Kaposvár, Ady Endre utca.
Húzok még egy "nyulat a cilinderből".
Már régóta fontolgattam és az "Utazás Adeliddel" meghozta az elhatározást.
Meg aztán mint született kaposvári, tán tartozom is ezzel egy kicsit.



Én inkább képekkel próbálom meg megmutatni a várost. Megmutatni a szépségeit és néha azt is ami nem. Persze mindez az én szememmel,az én kamerámon keresztül.


Úgy tervezem, hosszú sorozat lesz, rengeteg fotóval. Ezért aztán külön albumot kap a Picasan Kaposvár.
Ezen a három képen a sétálóvá alakított és Ady nevét viselő utca, valamint néhány szép épülete látható. Régi és az utcaképbe illeszkedő új épületek.

Nekem különösen tetszik a harmadik képen látható ablakos, a homlokzatból kiugró kis fülke. Megérett a tatarozásra. A járműbolt felirat sem mai, már idejét sem tudom amikor megszűnt. Belóg a képbe a Kapos Szálló oldalsó homlokzata, tán az egyetlen épület ami nem illeszkedik az utca stílusához. Tervekről már hallottam a szálló átalakítására, csak az idejéről nem.
.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök ennek a kaposvári bemutatónak, annak is, hogy a blogom adta meg a végső lökést hozzá. Ugyan nem tudok olyan gyakran jönni mint szeretnék, de azért folyamatosan fogom olvasni, néha írni is.
    Azért elárulom neked, a blogom megváltoztatásához te is hozzájárultál, mert mint mondtam, korábban arra gondoltam, csinálok egy másikat, amiben más városok és más témák is lesznek, de aztán úgy döntöttem elég nekem egy is, kettőre aztán semmiképpen nem lenne időm. Így nekem is elég vegyesvágott lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lesz rövid sorozat az biztos és nem is naponta jövök majd vele. Az viszont "tuti", sok képpel inkább, mellé kevesebb szöveggel.
      Én is úgy látom, nem baj ha színesebb.:)

      Törlés
  2. Ehhez csak gratulálni tudok, szeretem az ilyen jellegű blogokat, valamikor sokat utaztam, láttam, mostanában ez már ritkábban fordul elő, de a blogokból sokat megtudok olyan tájakról, ahol még nem jártam és valószínű már el sem jutok.
    Nagyon szépek a képek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm. Régi "tartozás" már ez. Mi is lassan már leszokóban vagyunk. Miből utazzon az ember manapság?

      Törlés
  3. nem jártam még Kaposvárott...nem is értem, valahogy kimaradt. A képeket náézve épp ideje bepótolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyere. Most dicsérjem a várost? :) Majd addig is míg ide érsz, meglátod a képeken. :))

      Törlés
  4. Sok minden szépet és érdekességet mutathatsz Kaposvárról, várom a bejegyzéseket.
    Egy kis megjegyzés - irigylem tőled a sétáló utcátokat.
    Egerszegen 50 év is kevés volt, hogy megvalósuljon.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép fotók, biztosan szép a város is.
    Talán egyszer eljutok oda:)

    VálaszTörlés