A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (393) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2012. február 23., csütörtök

Egy mondat?

Olyan régen, de régen volt már egy találós!
Íme egy egyszerű. Szerintem az lesz.
Ezért aztán lenne egy kérésem is kivételesen. Mégpedig, ne csak egyszavas választ küldjön a játékkedvelő. Legalább egy mondatot megér, mert összetettebb dolog ami látható.

Nem a tárgyhoz tartozik ugyan, de elmesélem ....
Mit elmesélem? Eldicsekszem vele.
Sok-sok képet szereztem. Szinte csak úgy hullottak, egyik a másik után. Sajnos ez az egy való közülük rejtélyesnek, a többi csak egyszerűen ...
Na, majd meglátjátok idővel. Megválogatom és ....
Hétfőig nem mondom meg az igazat. Mármint erről az egyről!

14 megjegyzés:

  1. Az autó szélvédőjén a hó, ráfagyott, egy törlés már volt, de még nem teljesen tiszta... na, és még ezen keresztül egy kis holdfény is.
    Mindenesetre akármi is.. bámulatos.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az olvadó hó és benne tükröződik talán a holdfény, estleg lámpa.

    VálaszTörlés
  3. Marhacsorda járt a Tüzbergengóc határban, és feketére taposta latyakossá lehelte a szűz havat.
    A nyálas, szotykos vízfelületben felsejlik IV. Béczi, a kanászfiú botjának tükröződése. A fiúcska megijedt a közeledő Telembér András - becenevén Öblös Mókus - amerikai cowboy módra öltözött, és coltjával hadonászó részeg gulyástól.
    A kisfiú botját hátrahagyva hozott segítséget. Egy nyugdíjas katonatisztet, aki az elejtett botot jelölésül a földbe tűzte, és kutyájával is 'aláíratta' a helyszínt, majd fényképet készített az utókornak.

    (Vagy ennél bővebbet kívánsz?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majdnem tökéletes. De nem jelöltük körbe. :))

      Törlés
  4. Szerintem olvadó hó+lé, azaz pocsolya egy kis photoshopnak kitéve.
    Először pocsolyára gondoltam valami sáros közegben, de ennyi hülye biztosan nincs (vagy mégis) aki ilyenbe direkt belelépne...
    Keresgéltem lábnyomokat, de a nyomolvasás óráról pont hiányoztam, így nem csoda, hogy jól kivehetőt,nem is találtam...

    VálaszTörlés
  5. Szerintem egy olvadó hógolyó, talán egy üveg felületen, bár így olajfoltnak tűnik, köszönve a photoshopnak:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közel jársz te is. De miért gondolod hogy megpiszkáltam? :) Na jó. Kis fényt vettem el és kapott kontrasztot. De ennyi. Gyakorlatilag eredeti. :)

      Törlés
  6. Nagyon tetszik a kép! Valójában mindegy is, hogy mi lett fotózva ... a végeredmény a lényeg! De a játék kedvéért én olajos vízen úszó habfoltoknak gondolom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tejszínhabos kávé,bár így nem valami gusztusos.

      Törlés
  7. szinte biztos, hogy pocsolya...állatok lábnyomával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pocsolya nagyjából stimmel. Kicsit tán nagyobb. :)
      Ma megírtam a megoldást a "Kedvencek" cím alatt van.

      Törlés