A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2012. február 24., péntek

Télvégi ...

Ki vagy te? Tél végi, vagy tavasz eleji?
Még sok helyütt fagyos a föld, máshol tocsog a hólé, odébb hatalmas hókupacok fehérlenek. Ide érezni a nagy víz fagyos leheletét, hisz megbír még a vastag és összefüggő jégpáncél.
Megbír, ahol megbír, de már néhol szakad a part mentén.

Most felütöm a gombahatározót és lássuk. Mire megyek vele? ..................
Majd kiderül nemsokára. .................................. Nem is rossz teljesítmény. Nem, a gomba még nincs meg. Viszont nézem az m1-t, írom ezt a bejegyzést, máséhoz hozzászóltam és forgatom a határozó zsebkönyvet.
Meg persze csináltam egy Gombák albumot a Webalbumok közé. Na oda még majd tölteni is kell. Az már nem megy egy füst alatt.

Nahát! .... Oda lyukadtam ki, hogy ez bizony téli fülőke. De ha nem, akkor tévedtem és nincs gond vele, mert csak a képet hoztam haza. Pedig ha az, akkor ehető. Hm! Lehet visszamegyek?
Dehogy megyek! Maradjon csak ott, ahol a korai napok melege kicsalogatta. Nekem elég az, hogy most találtam életemben először -szinte még a hó alatt- február vége felé, gombát. Az idei elsők!
.

6 megjegyzés:

  1. Úgy vélem nem tévedtél a meghatározással, és ez a gomba valóban ehető.Remek a fotód! Azok a kis zőldek a gomba körül nagyon remélem a tavasz ébredését jelzik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta is "motoszkál" bennem, vissza kellene menni érte. Ez már a tavasz lesz :)

      Törlés
  2. Alig múlt el a hideg, s máris itt a langyos tavasz, böjtidőben vagyunk, aztán nehogy ennek is legyen.
    A szomszédban már a hóvirág nyílt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem ennek már nem lesz. Szeszélyesebb az időjárás mint én. :)

      Törlés