A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2012. február 9., csütörtök

Kaposvári képek 4.

A vasútállomás, ahogy csak az utazó látja. Ezeken a képeken úgy rögzítettem a vastat, ahogy az utcafrontról nem látni. Ezt a "falhoz támasztott" mozdonyt is eltakarja az épület a sétálgató elől.




Nem fog már a kis füstös onnét elállni és nem köszön sípolva többé már az állomásnak, nem csűhög el a Kaposvár tábla előtt. Útja végére ért.


Mint ahogy megfutotta már az utolsó sínpárt ez a  "motorvonat" is, nem morog fel többé és nem sikolt fékje sem az öreg állomásépület előtt. Letűnt a korszak.




Ez a kis kézi hajtány még mehetne épp, ha muszáj, de kétlem hogy elhagyja valaha is az állomást. Ha igen, hát viszik, nem pedig izomerő fogja hajtani.
Én még láttam működni mindegyiket. Azt hiszem nem azért, mert annyira idős lennék, hanem mert olyan gyorsan változott a vasút. Nekem úgy rémlett, kell legyen valahol egy Warsava sínautó is, de nem leltem. Vagy felújítják, vagy elkerült máshová. Tán csak előkerül egyszer! Majd figyelek.

8 megjegyzés:

  1. Igen. Jól megérdemelt pihenőjüket töltik.

    VálaszTörlés
  2. Bejegyzésed, fotóid alapján én is vonatozhattam egy kicsit.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a múlt emlékei nézni.
    Köszönöm, hogy megismerhettem ezeket a régiségeket is.

    VálaszTörlés
  4. Nekem még kiskoromban azért nem volt szabad kinézni az ablakon (értsd, kihajolni) hogy ne menjen a szikra a szemembe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is alaptalan! Nekem csak korom ment bele és húúúú de csípett. Alig bírtam kikönnyezni. Többet nem néztem a mozdony felé, csak hátra. :)

      Törlés