A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2012. február 20., hétfő

Kód előttem ...

Kód előttem ..... és kevés lesz utánam!
Mint ahogy az üzenőfalamon is jeleztem -harag ne essék- olvasni fogok, de keveset kommentelek.
Ez a visszatérő agyrém -a kétszavas, eltorzított betűkből álló, ráadásnak átsatírozott- kódtalálmány nálam már elérte  a tűrőképességem határát. Sokszor tovább tart bepötyögni -főleg ha elnézem- mint a hozzászólást megírni.
Itt megválaszolom a kódnál feltett kérdést:
-nem vagyok robot!


Egyedül sem vagyok ezzel a problémámmal, mert "Roza" is szóvá tette ezt egy írásában a "Szőlőhegyi mesék, konyhák, mindennapok" blogján.

Íme az Ő írása kivonatolva:
"Nem tudom, ki hogy van vele, de engem néha teljesen kiidegelnek .................( Nem lehetne, hogy mindenki - mint én is, és már többen is - kikapcsolja? A beállításoknál egyszerűen megoldható. Én személy szerint semmi értelmét nem látom .............. Ti is vegyétek ki. Köszönöm!:)"
(Roza teljes írása itt)
.

16 megjegyzés:

  1. Kedves MJ, köszönöm, hogy Te is felkaroltad eme problémát!
    Az pedig, hogy nem szólsz hozzá minden blognál, érthető. Szinte képtelenség az embernek a kedvenceit végiglátogatni, megnézni és még hozzászólással jelezni is, hogy ott járt...
    Én most itt jártam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná! Idegel rendesen.
      Igaz! Már végigolvasni sem kis idő. :)

      Törlés
  2. Én is ma vettem fontolóra, hogy inkább kikapcsolom, ugyanis én is alig látom.. és idegbajt kapok tőle.

    VálaszTörlés
  3. Fontolgatom én is , hogy ki kéne kapcsolni... ez agy rém a betűk írása....Ugyan még nem néztem , hol, és hogy kell...
    Szép napot! Hova lett a képed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Külsősként válaszoltam, nem léptem be. URL címre adtam meg a monogramot, olyankor nincs kép. :)

      Törlés
  4. Mivel nem sok olvasóm van, és alig van hozzászólás, így ennyi. :) Legalább is úgy gondolom, nem sok olvasóm van, aztán kitudja...
    Időről pedig lehet tanulmányt írni... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fordítva .... Azt idegesíti, aki sokat olvas és sok helyre szeretne hozzáfűzni. Mint például én. :)

      Törlés
  5. Én már csak olvasok, írni nem tudok. (Ja és hazudós vagyok.) Szeretem olvasni a könnyed gördülékeny mondatokat, de ki nem állom a kukkerroló szövegeket. Elég nekem saját fejem homályából kibányászni gondolatokat, már az is fárasztó.

    VálaszTörlés
  6. Jó, akkor én is megpróbálom kikapcsolni...ha tudom.

    VálaszTörlés
  7. Engem is idegesít!
    Nagyon igazad van...

    VálaszTörlés