A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2013. november 28., csütörtök

Ősz, tükörkép

Egy kora őszi színkavalkád. És víztükör. Rég voltam vízen. Holnap leszek, de nem a fotók kedvéért. Kiveszem a csónakot s legközelebb akkor szállok vízre ha elbír a jég. Éjjelente már mínuszban van a levegő. Gyorsan befagy a sekélyes és akkor bennragadok az ágban.

Volt már hogy így esett, s órákba telt míg átvágtam a csónakkal a jégmezőn. Nem tesz jót a hajótestnek.
Nem vitás, az idén többet ringatózott a kikötőben mint siklott a nyílt vízen.
A vadkacsák legnagyobb örömére. Meséltem már? ... Nem. Akkor most. Valamiért a mi csónakunk a legnépszerűbb -nem csak én állítom, sporttárs is tette már szóvá- vadkacsáéknál. S biztosan nem csak azért, mert az idén kevesebbet mozgattam, ez így volt tavaly is, meg azelőtt. Rátelepszenek csapatosan, már épp csak nem költenek benne és természetesen az otthagyott toll a kisebbik probléma. A nagyobb, az szar ügy!
Holnap kihúzom a seggük alól és elcsomagolom telelőre. ... Hogy mi lesz jövőre? Ha másért nem is, de a kacsák kedvéért biztosan vízre teszem.

7 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretek ilyen tükörképeket fényképezni, de ebben az évben nem jutottam el tópartra. Nem baj majd előveszem a tavalyit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még eljuthatsz! Addig meg tényleg jó a tavalyi is. :)

      Törlés
  2. Vigyázz a jéggel , ismerem ! Gyönyörű a fotó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vigyázzak? Hát mi vagyok én? Csősz? ... Ok. Csak marháskodok. Vigyázok én!
      Egy alkalommal alattam repedt el a jég. Verőfényes napsütés volt, kihúzták a jég alól a vizet, ezért süllyedt és ez lehetett a két ok, hogy eldurrant. Akkorát szólt mint egy karikás ostor! Nem szartam be, de hirtelen nem esett jól. :)

      Törlés
  3. Csodaszép fotó:) Gratulálok!

    VálaszTörlés