A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. december 8., szombat

Elzárta a jég

2018.12.08. Deseda tározó
Somogyaszalói ág

Makacskodik a jég. Vékony ugyan, de kitart. Pedig hát, ma is tegnap is tomboltak a plusz fokok, és még kiadós esőt is kapott, Szelet is. Mégis kitart!
Pergetni mentem. A hét elején még a Joker öböl is be volt fagyva lejártam hát a nagy vízre. Sikertelenül. Ezért vettem most irányt az ágnak. Meg akartam dobálni a somogyaszalói kikötő előtti töklevelest is, de hát az jég alatt volt. A part mentén még el tudtam osonni a kikötő vonaláig, de onnét vissza is kellett fordulni. Nem voltak a jégben járható csatornák, hogy feljussak a kikötő feletti szabad vízre.
Maradt hát az ág eleje. Ott meg nem találtam halat. Nem megy az utóbbi időben. Nagyon nem megy. Az idei esztendő egy gyenge év lesz a megfogott ragadozó halak tekintetében.
Békés halból akadt, nincs okom a panaszra, de abból is az utolsót, még Zsömivel együtt fogtuk.
Ez utóbbi tavaszig már nem is fog változni, mert előbb nem ülök le békés halra.

2 megjegyzés:

  1. Nem is gondoltam,hogy ilyen csekély fagyos nap alatt befagyott. Rád fér a pihenés, tavaszig, majd csak felnőnek a ragadozó halak is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az éjszakák hidegek voltak párszor. Akkor lehűlt a víz és most már nem kell neki sok. Rám férne. Főleg idegileg, de az meg nem megy. Fogok én még kimenni pergetni, hacsak be nem fagy az egész!

      Törlés