A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. január 26., kedd

Első nap, első kép

Igen, igen.
Engem is utolért a játék, egészen pontosan fogalmazva Nagyné Simon Bernadett ért utol.
A továbbiakban Betti, talán megbocsájtható a sokéves közösen legyűrt szolgálat után.

A játék színtere a Facebook, de nem kívánom egyenest oda posztolni a fotóim.
Mint ahogy más játékszabályt sem tartok meg feltétlen. (pl.: nem hívok ki senki ismerőst és kihívást sem fogadok el mástól)

Tehát, a kihívást elfogadom kedves Betti, de oly sokáig játszottam mások játékszabályai szerint, hogy mostanság renitens lettem. :)
A fő szabályt megtartom: öt nap. De nem hiszem, sőt biztosan nem öt fotó lesz, hanem több, mint ahogy ma is kettő.
Ezen a két fotón nagyapámmal vagyok látható, sajnos a képek nem lettek feldátumozva, de ránézésre vagyok tán kettő az elsőn, s tán ha négy a másikon? Az biztos, több mint tizenöt évvel ezelőtti a két megsárgult lap.
Akkor legyen úgy 1961, a másik meg 1963.
Mindkét kép a Szent László utca 56. szám alatt készült. A "Kicsiny ház ..."
Ki rányit a linkre, azt is megérti, miért is ezzel a két fotóval kezdtem?
Különben is!
Érdekel bárkit a csecsemőkori pucér seggem? :)
Meglehet ez sem. Pont ez az egyik ok amiért a blogon belül játszok.
Itt csak az nézi meg, az nyitja meg, akit tényleg érdekel.
Köszönet a kihívásért Betti! Mai kihívottam, ... mondtam, hogy nem lesz!

4 megjegyzés:

  1. Engem is elért ez a játék... sosem játszom sehol, de most beleugrottam,és nem bántam meg..Több ezer képet átnézve... és micsoda emlékek. kerültek felszínre.....Mondhatom a lelkemnek is jót tett...Még mindig jobb, mintha egymást marnák...

    VálaszTörlés
  2. Jó volt elolvasni a Kicsiny ház bejegyzést, én is visszaugrottam az apai nagyszülői házba, ami szintén ugyanilyen volt, csak Észak-Magyarországon, de nem Egerben.
    S jó ez a játék, még ha te itt a blogodban osztod is meg. Én is elővettem az albumot, mert a gyerekkori képek szkenneléséhez nem jutottam el, én is egyenlőre kb. 26 éves koromig jutottam el az 5 képpel. Nekem jó volt az ismerősöket is nézni, hiszen nem mindenkit ismertem fiatalabb korától kezdve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így igaz! Jó játék s jó hozadékai vannak. Én sem szkennelek, hanem egyszerűen lefényképezem a papírképet s máris digitális. :)

      Törlés