A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. január 30., szombat

Ötödik nap, ötödik kép

Szüleimmel Pécsett, a tévétorony tetején. Valahol ott az általános iskola és a középiskola határán lehetett. Az igen komoly képpel végrehajtott szemlélődés azt sugallja, azon gondolkodtam, bázisugró leszek. Nem lettem.
Sok marhaságba beleugrottam már, de le, nem.

Ezt a képet, azt hiszem, nagyon nem kell magyarázni. 1978.12.30.
Azóta együtt, jóban s rosszban. Én speciel rosszra nem is emlékszem.
A fotón, a Jó, (az nem én vagyok) a Rossz és ... családunk genetikai adottsága, hogy nincs Csúf. Meg a szerénység is!

Azon ritka fotók egyike, amelyik hátuljára rányomtatták a dátumot, így pontosan behatárolható.
No igen, a bajszom megnyírhattam volna, azóta az ing velem együtt ment ki a divatból, de elárulom, a képen nem én vagyok a főszereplő, nem azért került be a "napba". Ők a Jobbak! Így lett a blogom mottója: Nem éltem hiába, mert ...

Ez a fotó mindössze csak azért, hogy lássátok, maradt bennem valamicske a vademberből amit a második napon felemlegettem.
Helyszín a Bakony egy vadregényes része, ahol a helyenként kisebb folyócskává duzzadó gyors folyású patak, a valamikori alumíniumbányákból kiszivattyúzott remek hőmérsékletű (6-8 fok nyáron) karsztvizet vitte. Meg engem! ('88?)
Egy családi kirándulás alkalmával csaltam el ide a népet, hol én korábban már megfordultam katonaként s megfürödtem benne télen is, mikor állt a parton a hó. (Sajnos arról nincs kép.)
Miért is ne, hisz a víz akkor sem volt hidegebb!

2 megjegyzés: