A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. január 10., vasárnap

Lépcsős

Érdekes kép ugye? Vagy nem?
Nem is így. Nem a kép érdekes, hanem talán ami rajta látható.
Az a lépcsőzetes képződmény. Ismerős?
Láttad már valahol? Vagy hasonlót.
S ha igen akkor hol?
Csak arra lennék kíváncsi -no nem nagyon, csak egy kicsit- járunk vajon egyfelé? S ha járunk meglátjuk ugyanazt a nap alatt? Korántsem biztos, mert ami nekem érdekes az nem biztos hogy másoknak is. Miért is lenne?
Segítsek? Egyáltalán, Magyarországon van, avagy másutt?
Háááát igen. Ez övön alul ment, mert minden volt csak épp segítség nem.
Nos hát akkor annyit segítek -de most tényleg- a képet én fotóztam és nem légi felvétel. De nem is közvetlen a talajon állva készült. Akkor mégis, egy kicsit légi, bár nem légi járműről. Minden vágyam egyszer feljutni a Machu Picchu csúcsára, de ez nem a mászás közben készült kép.
Sajnos, még nem értem oda! ... Nem! Nem! ... Nem az egykori Inka Birodalom romvárosához nem értem oda s nem épp útközben vagyok, de még az Öreg csúcs lábához sem értem. ... Eleget segítettem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése