A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. január 27., szerda

Második nap, második kép

No tessék! Mit találtam elő!
Óvodás kori képem. Ez egyrészt azért nagy szó, mert csak egy évet jártam óvodába, másrészt azért mert szélesen vigyorgok. Általában nem szoktam, mindig is komolyan vettem a kamerát.
Itt azonban muszáj kellett vigyorogni, szerintem akkor tudtam meg, azért kényszerítettek engem is óvodába, mert törvény írta elő, iskolakezdés előtt mindenképp meg kell próbálni szocializálni a kis vadembereket is.

Nem hiszed?
Akkor hát, tessék!
Itt van a nagycsoport előttről egy kép.
Komoly vagyok rajta, akár egy vakbélgyulladás.

S íme, itt van egy pontosan utána.
Ez valamiféle szocreál agymenés lehetett akkortájt, mert minden elsőst a betűtábla előtt örökítettek meg. Pedig oszt elkapkodták rendesen, akadt olyan, aki sem olvasni, sem írni nem tanult meg normálisan.
Büszkén jelenthetem, nekem nagyjából sikerült az a rész.

4 megjegyzés:

  1. Érdekes így visszanézni a múltba :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes. Nem tartom sem rossz, sem haszontalan játéknak. Inkább ebből legyen az üzenőfalon mint a sok ostoba gyűlölködő, demagóg politikai baromságból. :)

      Törlés
  2. :) Minden régi fotóban megszámlálhatatlan emlék lapul.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen. Csak legyen hozzá lehívható memória is. :)

      Törlés