A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. március 11., péntek

A királynő megérkezett

Nagy meglepetésben és nagy örömben is volt részem tegnap délelőtt. Mentem ki Józsiékhoz a csónakot reparálni, közben vettem észre a vízen úszó hattyúkat. Megjöttek. A felolvadt part menti sávon úsztak a végek irányába.
A régi fészkelőhelyük felé.

Mire belavíroztam a híd mellé a régi útra, már messze úsztak. Várt a munka ezért nem indultam utánuk, csak messziről készítettem egy felvételt róluk. Nem juthattak fel végig, mert az ág vége még jég alatt állt tegnap. Esztendeje, pont egy héttel később, március 18-án találkoztam először a Királynővel. Sorozatban örökítettem meg az elmúlt évüket egészen az udvarlástól az utódok felnevelkedéséig. Nyolc hónapig jártuk a végeket, sokszor együtt, amit számos képen is megörökítettem. Régi ismeretségünk és a barátságuk az idén is szeretném megtartani.
Délután, mikor hazafelé tartottam, az arborétum előtti szabad vízfelületet taposták a sekélyesen és élvezték a régóta vágyott napsütést.

4 megjegyzés: