A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. április 22., szerda

Az új feladat

2020.04.22. Naná, hogy idehaza

A COVID-19 "mittudomén" hányadik napja? De ugyebár nyitottam egy új időszámítást is, és akkor a kijárás korlátozásának "mittudomén" hányadik napja? Mint már mondottam, tudhatnám, hogy hányadik, de pont nem érdekel. Attól nem telik gyorsabban ha számolom, sőt!

Természetesen eddig is megvolt a következő feladat, csak egy kicsit ellógtam az időt, és ma kezdtem csak el.
Rendet kell vágni a tárolóban. Ez egy visszatérő feladat.
Évente egyszer, nem árt megcsinálni. Mert ugye ha kész, akkor megint lehet behordani mindenféle hasznos, és haszontalan dolgokat is.
Utóbbiakkal van a gond, no meg azzal, hogy mindig kell valami, ha az ember gyereke melózgat, majd ami kellett, az néha a sietségben csak úgy be lesz suvasztva: "oszt jó napot". Tehát a feladat, selejtezés, raktári rend kialakítása. ... Kissé hivatalosra sikerült. :)

Pakolgatás közben ráakadtam a képen látható kis kulacsra. Zsömike kirándulós kulacsa az itatóedénykével. Ez volt az első kulacsa, s mert megsérült, kapott anno egy másikat.
Azt hittem, hogy rég kidobtam már. ... Kissé szíven ütött. ... Nehéz volt a nyelés.

Lassan fogok haladni a tárolóval, mert mindent kézbe kell venni a selejtezés miatt. No meg amiatt, hogy csak délelőtt csinálom, délután irány a víz. Harcsaszezon van.
Csak erről ketten nem tudunk. Én és az "én" harcsám.
Azért a peca közbeni várakozás során is, van plusz szórakozás.
Ma például, Vilmácskával daragaluskát ettünk horgászat közben. Az úgy történt, hogy ő ette Pöti segítségével Budapesten, én meg szurkoltam. Kicsivel később pedig, egy dévérkeszeget együtt elengedtünk. Akkor meg én végeztem a melót és ő szurkolt.
Ugye, hogy mi mindenre jó a modern kor sok kütyüje?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése