A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. április 17., péntek

Saját lábon állnak ...

2020.04.17. Deseda

A COVID-19 "mittudomén" hányadik napja? De ugyebár nyitottam egy új időszámítást is, és akkor a kijárás korlátozásának "mittudomén" hányadik napja?
Mint már mondottam, tudhatnám, hogy hányadik, de pont nem érdekel.
Attól nem telik gyorsabban ha számolom, sőt!

Nem csak a jó munkához kell sok idő, de a jó halhoz is.
Nem jön meg a harcsa. Ma is, tegnap is harcsára ültem ki.
Megpróbáltam négy különböző ponton is, de nem jártam szerencsével. Még kicsivel sem. Úgy értem kis szerencsével sem, és kis harcsával sem.
A legutolsó, a mai helyen, állnak ezek a termetes fák. Szorosan a tóparton. Fél lábbal a vízben.
Saját lábon állnak, de fél lábbal a vízben.
S mint a fotókon látható, hát a lassú víz is partot mos. Alá mos. A láb alá. Már csak egy láb ami szilárdan áll. Amelyik szárazon áll. Saját lábon állnak. Még.
Vajon meddig?
Vajon meddig állnak? Meddig tartanak ki azok a szárazon álló lábak?
Volt időm elgondolkodni ezen, míg alóluk horgásztam. Az egyikhez kötöttem a csónakot, a másiknak támaszkodtam. Ha elfárad az a láb a szárazon, hát együtt feküdtünk volna be a vízbe.
A különbség csak annyi, hogy én újra a saját lábamra állok, de ha ők megfekszenek ...
Nincs az a hatalom amelyik újra lábra állítja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése