A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2010. szeptember 28., kedd

Gurítás

Már nem is vagyok benne száz százalékig biztos, de szerintem Fertőszéplakról eljövet és Fertőrákos felé menet, valahol az út menti mezőn vettem észre a körbálákat. Csak úgy viccből megkérdeztem, gurítunk egyet?
Naná, hogy a fiatalság kapott a mókán! A képen épp Pöti lányom hajtja a Heszton körbálát, de gurított Szabolcs is és én is. Közben az egy-két arra járó autóból igen furcsán néztek bennünket, gondolom nem tudták mire vélni a tevékenységet. Nem baj! Igazából nem tudom, -pedig meglehet tudnom illene- hogy mekkora a súlya? Biztosan függ a bálázott terménytől és annak nedvesség tartalmától, de szerintem kalászosok szalmájából is belefér 5-600 kg. Nem mintha nagyon számítana, mert a móka volt a lényeg! Könnyű volt gurítani a tarlón.
Elszórakoztunk kicsit, kárt nem tettünk. Hogy miért meséltem el? Nem tudom. Nem egy nagy "durranás"! Talán, hogy felnőtt fejjel sem kell mindig a komoly ember szerepében lenni? Bizony nem! Kis móka, hülyéskedés még belefér!

2 megjegyzés:

  1. Ezzel egyetértek, ezt vallom én is.

    VálaszTörlés
  2. Ki tudja,lehet hogy egyszer olimpiai sportág lesz?
    ---és akkor te olimpiai bajnok?:)

    VálaszTörlés