A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2010. szeptember 2., csütörtök

Széllel...

A Királynő és családja.
Tegnapi napon, bő egy hónap után futottunk össze ismét. Miközben a csónakból mertem az esővizet, elúsztak a kikötő előtt, vagy csak vitették magukat az erős hátszéllel a haragos vizen.
Jól megnőttek iskolakezdésre, szinte már anyányi a méretük. Nem is suliba mentek, ők már kijárták az iskolát, rövidesen elválnak a szülőktől. Nagyon erős volt a szél a "végek" felől.
Én is halogattam a vízreszállást, előtte elmentem gombászni.
Jó nagy területet lejártam, sok gombát találtam és mind hasznavehetetlen volt. A rengeteg esőtől felteltek vizzel mint a szivacs, nagyra nőttek tőle, de férgesek voltak. Félúton jártam már a délidőig, mire a kikötőbe értem. Megint rengeteg esővíz gyűlt a műanyag testbe, hát meregettem. Elég sűrűn kellett az idén! Nem bírtam magammal, kieveztem pergetni. Feldolgoztam magam széllel szembe a végekig és kidobtam az elülső rögzítőt. Akkor szépen beigazít csónakostul a természet ereje, orral szélirányba. Javában "szórtam" a műcsalit a hátszélre, -jól elvitte a dobásokat-  miközben egyre nőtt a tolóerő a hátamon. Közben a szűk ágban időnként kicsit iránytváltó szél meg-meg csóvált a kötél végén, a hirtelen széllökések miatt meg egészen megtanultam egyensúlyozni. Szépen táncoltatott! Rávágás sehol, viszont egyszer csak azt vettem észre visz a szél rögzítőstül, mindenestül. Voltam már kint szélben, de eddig erre még nem volt példa! Szerintem a hátam nem lett szélesebb!
Mikor felemeltem a rögzítőt olyan sebesen vitt, hogy nem tudtam visszaszedni a kidobott zsinórt, egyszerűen rátolt. Széllel szembe, meg nem mertem dobni, mert ha leakad vissza kell evezni kiszabadítani. Elég volt egyszer feldolgozni magam! Azért itt-ott rögzítettem a csónakot és "megvallattam" a környéket, mindhiába. A kikötőnél feladtam. Megint csak az volt a vezénylő elv, ha lefújatom magam a nagy vízre, akkor bizony szembe széllel kell visszafelé evezni! A hattyúkat leszámítva nem volt egy sikersztori! Pár viharos napot már megértek a viharnak szülöttei! Örültem a találkozásnak, már hiányoztak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése