A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2010. október 15., péntek

Ösztön


Elárulom, hogy Zsömi kutyámnak van egy saját használatú kispárnája a csónakázáshoz, főleg a mostani már hűvösebb időkre.
Néha mégis belefekszik a merítőbe.
Megfigyeltem, hogy csuka szákolását követően teszi ezt, mikor a vizes merítőt felfektetem a  farra száradni. Természetesen alaposan megmártogatom a tó vízében a hálót, kimosom belőle a nyálkát és a java vizet is kirázom belőle. Azért nedves marad és magában őrzi a csuka erős, intenzív ragadozóra utaló szagát is. Melinda állt elő az elmélettel, hogy a hal szaga miatt fekszik rá. Úgy vélem igaza van. Kutyák esetében én is láttam már, mikor döghöz dörzsöli magát és ezt a szokást a vadászó ragadozók is kövezik. Zsömi esetében is az intenzív csukaszag válthatja ki a ragadozó ösztönt. Pedig legutóbb szóban megróttam érte, mert egy pillanatra meglepett és kicsit "be is ijedtem", hogy miatta elmegy a nagy süllő. Mikor csónak közelire fárasztottam, nyúltam a merítőért és az én kutyusom benne feküdt. Persze, mert előtte fogtam a csukát! Miatta aztán még egy kört kellett engedélyezni a süllőnek, közben Zsömi nagy kelletlen visszaszolgáltatta a merítőt. Szerencsémre a fogas nem tudott élni az ajándékba kapott lehetőséggel! Azért tegnap is ráfeküdt a kis zsivány!

1 megjegyzés: