országába eljutott. Most, miután gyártása befejeződött karrierjét a veterán autó gyüjtők és a "bogarasok" körében folytatja. Számos példány futott máig és fut napjainkban is hazánk útjain.
Formája olyannyira eltalált, hogy az én szememben nem tud "megcsúnyulni"!
Fejlesztésében részt vett Ferdinand Porsche, kit tévesen a "bogár" megalkotójának tartanak. Részletes terveit azonban Barényi Béla készítette 1925-ben! 1938-2003-ig állt gyártás alatt. 65 év! Ezen idő alatt összesen 21 529 464 darabot gyártottak belőle. Az utolsót 2003. 07. 30-án Mexikóban tették az "aszfaltra"!
Nem hiszem, hogy ezen kívül lenne bármi más jó dolog is, amit Hitler nevéhez lehet kapcsolni.
VálaszTörlésGondolkozz !!!!!.....
VálaszTörlésEzt a megjegyzést eltávolította a szerző.
VálaszTörlésGondolkoztam, de én nem találtam ezen kívül semmi jót, amit ennek a tömeggyilkos javára írhatnék. Vagy nem ilyen értelmében írtad a nekem szánt megjegyzést? Kérlek, olvasd el még egyszer figyelmesen beírásomat. Hitler adta ki az ukázt a népautó gyártására. Ez történelmi tény. A bogár egy jó szerkezet. Ez is tény. Akkor hol mondtam én olyat, ami megütközést válthatott ki?
VálaszTörlésBár korai stádiumában felkarolta (1934. akkor még NSU) a népautó ötletét, a többit tudjuk...!
VálaszTörlésA gyár nem készült el időre, így a "Bogár" szériagyártását a háború előtt nem tudták megkezdeni. A háború alatt a gyár katonai járműveket gyártott. 1945 nyarán kezdődött a szériagyártás, a legyártott darabokat a német postaszolgálat és a megszálló erők kapták. 1946-tól vásárolhatták meg magánszemélyek. Hitler 1945 ápr.30-án lett öngyilkos.