A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2010. augusztus 27., péntek

Aktuális állapot

A héten először jutottam el a vízhez. Muszály volt egy "szabadnapot" kivennem, mert nagyon elfáradtam. Jobb karom is kikészült rendesen, pihentetni kellett. Kellett volna!
Üldögélés helyett végigpergettem a délelőttöt.
Nyolc előtt már kiértünk és először megint merni kellett a vizet. Zsömi a stégen izgult és mindenáron be akart ugrani a csónakba.
Már odahaza alig bírt magával, meg a nagy izgalmával, mikor észrevette a készülődést. Hiába mondtam, várjon, egyszer csak zsupsz, bevetette magát. Rá a kézfejemre!
Még a "kompresszor" sürítette belém a levegőt a készülő monológhoz, mikor már észrevette az elkövetett hibát és jött bocsánatot kérni. Leszegett fejjel lapított és gyakorolta a bűnbánatot. Tiszteletreméltó tulajdonság ez a kutyáknál, hogy észreveszik saját hibájukat és tudnak bocsánatot kérni! Naná, hogy megkapta! Alig bírtam kis rosszalló hang súlyt csempészni a mondandómba! Mire elkészültem feltámadott a szél, bennem meg a kisördög! Ha már felfúj a végekig, legalább útközben dobálok kicsit evezés helyett.
Fent aztán akadt egy süllő. Szépen dolgozott, de mikor már szinte a palánkot verte, láttam nem jól akadt. Mellévágott és kívül fogta a pofáját. Gyengén.
A harmadik irányváltást már nem bírta az irha és elment!
Ezen aztán "megsértődtem", úgy döntöttem addig dobálok, míg fogok egyet. Tíz körül lett meg. Ennek aztán "megörültem", úgy döntöttem addig dobálok, míg párja lesz. Nem lett. Ezért aztán megint "sértődött" állapotban vagyok, legközelebb is dobálok. Csak nem ennyit, mert dobáltam jó négy órán keresztül egyhuzamba. Vagy ki tudja mit hoz az épp aktuális állapotom?
Még hogy nem sport!

1 megjegyzés:

  1. A kép alapján másfél, két kilós lehetett. Az már szép a Desedán. Gratulálok! Ne add fel Józsi, meg fog jönni a párja is, ha kitartasz. Sőt...

    VálaszTörlés