A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2010. augusztus 21., szombat

Apró kis....

Lenyűgözőek a természet apró kis szépségei, érdekességei, csodái! Néhány képen keresztül megpróbálok megmutatni pár olyan, útközben fellelhető "dolgot" ami nekem megnyerte a tetszésem. Vadon termő málna!
Erre mifelénk a somogyi erdőségekben még nem találkoztam vele. A soproni hegységben viszont bőséggel tenyészik és terem. Nem csak nagyon mutatós az aljnövényzetben pirosló sok apró termés, de nagyon ízletes is. Természetesen "átlényegültem" barnamedvévé és jól belakmároztam. Nem csak én!

Kivételesen nem csak Zsömi, hanem én is "beálltam" méretaránynak. Az aljnövényzet nélküli felkopaszodott fenyvesben bukkantunk rá erre a méretes hangyabojra. Ez aztón kolónia a javából! Gyorsan kellett fényképezkedni, mert azonnal elkezdtek megmászni mihelyt odaguggoltam mellé. Elképzelni sem tudom hány millióan lakhatják?
Erről a képről, az a kicsit morbid mondás jutott eszembe: " a műtét sikerült, de a paciens meghalt!" Ez, még egy lábon álló, de már halott fa, amiből a fakopáncsok kiszedték a férgeket. Őserdei területeken, már több ilyen sorsra jutott fával is találkoztam. Ez a kép a Lővérekben készült. A Lővérek államilag minősített gyógyhely, kristálytiszta levegője gyógyhatású. Fenyvesek, tölgyesek, hét tó, húsz patak és negyvennél több forrás várja a pihenni, regenerálódni vágyó túrázókat.

1 megjegyzés: