A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. június 5., vasárnap

Csőrösök



Ezek a képek csak úgy "jöttek". Tegnap "csattogtattam" szanaszét a nagyvilágba és közben maradtak rajta a csőrikék.Csak úgy jöttek, észre sem vettem.


Nincs különösebb hangulatom az íráshoz, ezért hát inkább csak a képekkel szórakoztam kicsit.
Ne tévesszen meg senkit a ráírt szöveg, mert addig jó a "világnak", míg nem énekelek.
Abszolút hallásom van! Abszolúte nincs.
Ha én énekeltem volna, ezek a képek meg sem születnek, mert a kis csőrösök világgá mennek.
De így nem mentek!

9 megjegyzés:

  1. Az énekléssel én is így állok, ezért is nincs egy rendes madaras képem sem. Nem tudok két percig se csendben maradni. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók a képek!!! A kis idézetek is! :) A csak úgy kattogtatok képek eredetiek, jól sikerültek ;)

    VálaszTörlés
  3. - Pedig muszáj. "Lopakodó üzemmód!" :)
    - Nagyon szépen köszönöm.:)

    VálaszTörlés
  4. jaj, ha elképzelem az erdő csendjét, ott mindig olyan, mintha megállna egy kicsit az idő, nincs idegeskedés... klassz képek

    VálaszTörlés
  5. Tudod én szívesen kipróbálnák egy MAGYAR NÓTÁT VELED!Nagyon szeretek énekelni,meg talán tudok is!Valamikor,NAGYON tudtunk MULATNI!RÉG volt!Szép estét kívánok:Ujváriné

    VálaszTörlés
  6. - Kicsit meg is áll! Köszönöm! :)
    - Mulatni tudtam, énekelni nem igazán. Azért köszönöm szépen! :)
    - Köszönetem. Szép napokat!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szeretek nálad lenni:)
    Imádom a madarakat.
    Gyönyörű fotók.
    Szeretettel.Magdi

    VálaszTörlés
  8. Nagyon köszönöm! Öröm, ha itt vagy! :)

    VálaszTörlés