A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. június 10., péntek

Tulipánfa


S íme a Deseda arborétum nagyra nőtt tulipánfája. Első képnek azért ezt választottam. hátha sikerül kicsit a méretét érzékeltetnem, de attól tartok nem a legszerencsésebb szögből, állásból készült képem.
Jöjjenek a virágai!


Csodaszép ez a fa így május vége felé, mikor kivirágzik és telis-tele van a szép sárga virággal. Nem is hiszem, hogy ezt szavakkal kellene igazán magyaráznom. Látni kell.



Elnézegetve a képeket, gyenge próbálkozás ez részemről. Nem nagyon látom viszont azt, amit élőben látni. Tényleg látni kell! Talán annyira "jó" vagyok, hogy sikerül felkeltenem az érdeklődést és aki teheti megnézi. Már inkább jövőre, mert egyre inkább levirágzik.
Mint oly sok szépség, ez sem tart örökké.

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép még képen is! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt nem is ismerem, ill. amit én tulipánfának tudok, az nem ilyen...Gyönyörű a sok sárga virága....

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép!Ilyent én még nem is láttam.Köszönöm, hogy megismerkedhettem vele!

    VálaszTörlés
  4. Liliodendron tulipifera
    Felhívnám a figyelmet botanikai érdekességre, hogy egyazon növénynek van 4, illetve 5 karéjos levele is. Valaha faiskolai dolgozó is voltam.

    VálaszTörlés
  5. Csodálatos lehet!Tényleg jó lenne látni élőben is!Köszönöm!Kellemes hosszú hétvégét kívánok:Ujváriné

    VálaszTörlés
  6. Csodálatos hétvégét Neked és kedves családodnak!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép képek, látszik rajtuk, hogy micsoda szépség, de nem bírom ki, látnom kell ilyen fát élőben is. :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönet a látogatásért, a kedves szavakért, dicséretekért. :) Nagyon örülök, hogy nálam jártatok és kívánok mindnyájatoknak kellemesen eltöltött vidám, napos hétvégét! :))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szeretem a tulipánfát, mert csodálatos virágai vannak.
    Nagyon szépek a fotók:)

    VálaszTörlés
  10. - Csuda mutatós növény, én is szeretem. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  11. Én nem ezt a formáját ismerem, nálunk az Érsekkertben a fehér virágú nyílik kora tavasszal.

    VálaszTörlés
  12. Nem volt az gyenge próbálkozás, sőt :)

    VálaszTörlés
  13. - Az nem a magnólia?
    - Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés