A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. június 8., szerda

A királyi család

Megkerültek. Mint korábban már beszámoltam róla, az idén kimaradtam az életükből, mert átköltöztek a másik ágba és sokáig hírem sem volt róluk. Azután meg mikor lett, nem találtam meg őket.

Közben telt-múlt az idő. Az elmúlt hetekben már Herceget sem láttam a környéken úszkálni. Eltűntek, szem elől tévesztettem őt is. Gondolhattam volna arra, ami végül is most teljes bizonyosságot nyert.

Kikeltek a fiókák és elhagyták a fészket. Nem csak a fészket, de még az ágat is. Bajás barátom futott össze a családdal a tó másik végén. A toponári csónakház környékén. Hét kismadár és a "hercegi pár". Úgy, ahogy Ő is írta nekem, "azért ez már nem semmi"!
Ezeket a gyönyörű képeket is mind
Ő készítette a hattyúcsaládról.
Neki köszönhetően az idei éven sem maradtunk hír nélkül és főleg szép képek nélkül. Mint írta, semmit nem veszítettek barátkozós természetükből, odaúsztak hozzá a partra, mihelyt észrevették.
Tavaly végigkövethettem a fészeképítéstől kezdve egészen a fészekelhagyásig az életüket. Azokat az írásokat a "Királynő" címke alatt gyűjtöttem egybe. A közben készült több mint 240 képet pedig a "Látogatások" albumba rendezgettem, ott megtekinthető.

Köszönet a remek felvételekért, a megnyugtató hírekért. Azért én bízom a személyes találkozásban is és abban is, hogy előbb vagy utóbb, de hazatérnek. Nekik a végeken van a "szülőföld". Mindig is bejárták az egész tavat, de végül csak a végén kötöttek ki. Ha előbb nem, hát jövő tavasszal az új fészekkel, az új költéssel.

18 megjegyzés:

  1. Ezek a képek nagyon szépek. Jó lenne találkozni ezzel a családdal. :)

    VálaszTörlés
  2. Hét kismadár! Ez nagyon jó hír. Egészen csodálatos ahogy élnek közöttünk, a vizek "hercegei".

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak és csodálatos lehet ilyet életben látni:)) Szeretem a blogodat mert elhozod a természet szépségeit nekünk:))

    VálaszTörlés
  4. - Örülök, hogy tetszik. Én is így óhajtom. :)
    - Nagyon aranyosak, barátságosak. :)
    - Nagyon köszönöm Kedves Anikó! Igyekszem ezután is. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép képek készültek a "családról"!Örülök,hogy megkerültek és közölted Velünk:Ujváriné

    VálaszTörlés
  6. Micsoda béke, micsoda összhang!

    VálaszTörlés
  7. Olyan jó olvasni a blogodat, mindig van valami érdekes, újdonság... a képek is lenyűgözőek... :) Hercegi család pedig... :) Nem találok ráj szavakat :)
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  8. Nekik a legjobb. Ők felvidítanak. Köszönöm a szöveget, meg az elsőrangú fotókat.

    VálaszTörlés
  9. - Én is örülök neki! :)
    - Háááát, ... nem emberi természettel bírnak. :)
    - Elbízom magam a végén. :) Azért nagyon jól esik és nagyon köszönöm! :)))
    - Igazán örülök, ha megvidámodtál egy kicsit. :)

    Bajás! Helló Bajás!!! Agyon dicsérik a képeidet! Megjegyzem teljes joggal. Én is köszönöm neked ismételten! :)

    VálaszTörlés
  10. Ismét egy meseszám :) Jó látni őket :)

    VálaszTörlés
  11. Majdnem olyan szépek, mint az egereink. :-)
    Egyébként lehet ott úszni is? Vagy nem vesznek be a csapatba?

    VálaszTörlés
  12. Ezt a bejegyzésedet most felolvastam 7 évesemnek, aki azt kérte, legközelebb is tegyem ezt, úgyhogy már ketten várjuk a további természetközeli élményeket, igaz meséket.

    Ági

    VálaszTörlés
  13. Hanczurnak: az egerekről hála a jó Istennek lemaradtam. Miért ne lehetne ott úszni, ha elég mély a víz, de azt garantálom, hogy csak szólóban.

    VálaszTörlés
  14. Apa54
    A mongol futóegerek nálunk házikedvencek, és most 3 új van.
    A víz pedig azért gond, mert állítólag nem szabad fürödni, csak ahol fizetni kell érte. Gondolom, mert akkor van úszómester, akit felelősségre lehet vonni baj esetén.
    Itt a közelben Szigetszentmiklóson is elzavartak a polgárőrök tavaly, pedig 5-6 éve ott úszkáltunk a párommal nyaranta. Senkit sem zavartunk. A horgászokat elkerültük, napkenőcsöket nem használunk, szemetet nem hagytunk magunk után.
    Csak hát ez horgásztó, és valakik tulajdonában van. Van mire hivatkozni, mert állítólag megfulladtak páran a környéken.
    Ezzel az erővel az útra nem tehetnénk a lábunkat, mert ott is elütöttek valakit, vagy kocsmába sem léphetünk, mert ott szokták megkéselni az embereket.

    VálaszTörlés
  15. - Szia Pöti! Jó bizony!
    - Kicsit lentebb lehet úszni. A szabad strandon.
    - Nagyon szépen köszönöm kis s nagy Angyalok! :)
    - Ma "úsztam", de megúsztam. :)
    - A Desedán ingyenes a szabad strand. Egyelőre. :)

    VálaszTörlés
  16. Ezek olyan csodás képek:)
    Megengeded, hogy egyet felhasználjak a versemhez?
    Ihletet kaptam ettől a szép fotóktól.
    Örülök, hogy láthattam őket.
    Számomra a hattyúk, mindig mesebeli élőlények maradnak.

    VálaszTörlés
  17. Nagyon köszönöm kedves Magdi!
    Természetesen! Vidd az egyik "mesebeli élőlényt" és örvendeztess meg bennünket.
    Kellemes hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm:)Szép napokat kívánok!
    Szeretettel.Magdi

    VálaszTörlés