A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. június 16., csütörtök

Szemétre velük!

Ez most nagyon betalált nekem!
Nem "megrendezett" fotó.
A napokban bukkantam rá, az egyik városhoz közeli falu temetője mellett.
Nem kell hozzá sok magyarázat.
Kifejezően tükrözi a ma valóságát.
Jól passzol a kormány és az uralkodó párt bosszúszomjas akaratához.
Szemétre velük! ... Velünk! ... Utánunk majd kikkel?

15 megjegyzés:

  1. Pedig nem a gyakorlósapkát dobták ki. Arra szükség lehet. Erre a parádéra nincs szükség.
    Lásd a jó oldalát is!
    Tudom, ha rám lőnek, az életem kezd foglalkoztatni, és nem az, hogy a szomszéd kölyke céllövőnek készül, és mozgó célponton gyakorol.
    Na ja, a tehetség mindenhol utat tör magának.

    VálaszTörlés
  2. :O az unokaöcsém mit megtenne ezekért a tökfödőkért!!!! Valaki pedig kidobja!
    Elég sok ijesztő jövőképről olvasok... ez csak az előszele, dobjunk ki mindent, ami felesleges... Nem régiben 10-20-50 filléreket kerestem itthon. Úgy megörültem, mikor 1-2-5 ft-kat is találtam :) Már kezdtem elfelejteni őket... A galambot, a kalászt, a hidat...

    VálaszTörlés
  3. Így temetjük el a múltunkat is!Nagyon Sok lenne,pedig,amit a Gyermekeinknek látni kellene!Eldurvul a világ,gépeis lesz MINDEN!Szörnyű,amerre tartunk!Szép napot kívánok:Ujváriné

    VálaszTörlés
  4. - Jó oldalát? Egyet mondj. Csak egyet!
    - Gyűjtő a "srác"? Igen. Ez csak az előszele!
    - És érthetetlen is! Szép napot neked is!

    VálaszTörlés
  5. Nekem a teljes leszerelés az álmom. A fegyvermentes világ. Emberek ne specializálódjanak egy másik elpusztítására.
    Mivel anno nekem is kellett ilyen ocsmányságot a fejemen hordani, ezért kevés szál köt a tányérsapkához.
    Nekem az a jó megoldás, ha minden fegyveres nyugdíjba megy, és újat nem hoznak létre.
    Tudom, hogy utópia.

    VálaszTörlés
  6. - Jó lenne egy fegyvermentes világ. Nincs ellenemre. Ez már rég nem a fegyveresekről szól. Pontosabban nem csak róluk.
    Akkor meg felesleges a régieket is visszavinni. :)

    VálaszTörlés
  7. Ez a mekk-jegyzés tőlem származik, és jeleztem is azonnal, hogy én követtem el, de ez a program nem tette közzé.
    Gondolom azért kiderült, hogy én voltam figyelmetlen, s ha mégse, talán most végra a saját nevem alatt ki kijut a helyesbítés.

    VálaszTörlés
  8. Kellemes,"fegyvermentes" hétvégét ! :)

    VálaszTörlés
  9. Sok bajunk forrása az ember természetéből adódik. Az eredendő agressziót megszüntetni nem lehet, csak úgy, hogyha kiírtunk minden embert, még magunkat is. Az ember szelídíthető, de a vadállat akkori is elrejtőzködve benne van. (Még a legjámborabban is.) Az egyén vérmérsékletétől, intelligenciájától, és a kiváltó inger mértékétől függ, hogy milyen szinten jön elő. Ez vonatkozik társadalmi tömörülésekre is. Ezért mindig szükség lesz erőszak-szervezetekre. A világbékére való óhajtást hagyjuk meg a szépségkirálynőknek.

    VálaszTörlés
  10. - Rájöttem. :)
    - Köszönöm, az lesz. :) Neked is kellemeset! :)))
    - Igazságod vagyon.
    Őket nézni is jobb, mint minket. :)

    VálaszTörlés
  11. Azért mosolyogva olvastam a kukán lévő szöveget.
    "Megrendelhető"
    Már nem abban a világban élek, ami számomra élhető volt. Sajnálom azokat az embereket, köztük beleértve magam is, akik a túlélésért ébrednek fel naponta.

    VálaszTörlés
  12. Ezt most aztán "megrendelték" nekünk alaposan! Vagy inkább megrendezték nekünk.
    Élhetővé kell tennünk. Már azt hittem én balga, nekünk már "nincs dolgunk" ezen a téren. Van!

    VálaszTörlés
  13. Azt hiszem én csak annyit fűznék ehhez, hogy úristen mi lesz még?

    VálaszTörlés
  14. MJ - Van bizony, és nem is kevés. Csak nekünk a miniatűr Dávidnak nem sok, vagy is semmi esélyünk a bazi nagy Góliáttal, de akkor is neki kell menni, mert nekünk már úgy is annyi. De utódainknak talán nem. Hát őértük.
    Anikó - Krach.

    VálaszTörlés
  15. - Nos, igen. Mi lesz még?
    "Még jőni kell, még jőni fog
    Egy jobb kor, mely után
    Buzgó imádság epedez
    Százezrek ajakán"
    - Meggyőződésem, Dávid szentül hitte, esélytelen.
    Igen. Jól értjük mi egymást! Őértük Kedves Barátom!

    VálaszTörlés