A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. június 22., szerda

Képes vil(r)ág 5.

Semmi különösebb célom nem volt ezekkel a képekkel. Csak sétáltunk Zsömivel s mikor megakadt a szemem valamin megálltam kicsit. Nézegettem innen is, onnan is, állva is, guggolva is, aztán ha azt hittem jó .... hát csatt! Így sikerültek.


Szépek? "Ízlések és ...." Jól tudom, nem vagyok én művészember. Nem is hiszem annak magam. Tudom mi és ki vagyok. Csak járok, kelek -mikor tehetem- "megbámulom" ami az utamba kerül. Ha "látok" is valamit, hát megörökítem. Fénylépezőgép nélkül már nem nagyon hagyom el a lakást.


Megtanultam már, a legjobb képek akkor születtek volna meg, mikor nem volt a gép kéznél. És olyan felvétel nincs, amit meg lehetne ismételni. Pláne nincs, ha el sem készült!

9 megjegyzés:

  1. Hát ismerős. Gép nélkül én már lassan a boltig nem vagyok hajlandó elmenni. Újabban még egy csomag elem is van nálam, biztos ami biztos. :)

    VálaszTörlés
  2. Irigyelek, amiért képes vagy nem csak elmélkedni (itt magamra gondoltam), hanem a szépre is rácsodálkozni.

    VálaszTörlés
  3. A képek gyönyörűek és lenyűgöz, hogy meglátod azt ami mellett az emberek többsége elmegy, ezek azok az apró örömök, melyek nélkül az élet egyhangú.

    VálaszTörlés
  4. A virágokkal én is így vagyok, meg most már az esti képekkel is. Lehet nekem is vinnem kellene magammal a boxgépet, mindig, bár a telefonom általában nálam van.

    VálaszTörlés
  5. Tudod kedves Józsi, a természet annak mutatja igazi arcát, aki tisztelettel van iránta.
    Gyönyörű fotóid nemes és érző lélekre vallanak.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, hogy megmuatatod nekünk is a szépségeket, amik mellett elhaladsz jártadban keltedben. Az én retikülöm alaptartozéka is a fényképezőgép. Jól leírtad miért.

    Ági
    (csak így névtelenként tudok kommentet hagyni) ??

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép képeket készítettél! :)

    VálaszTörlés
  8. Szinte feltöltődök a képeid láttán!Még sokáig fotózgassál,a Saját és a Közösség örömére!Köszönöm,Minden JÓT kívánok:Ujváiné

    VálaszTörlés
  9. - Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat!
    Elnézést a késedelemért. Kissé "megcsúsztam." :)

    VálaszTörlés