A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. június 21., kedd

Elszállva ...

Nem értem, hogy sok ember miért van úgy "elszállva" a kötéltáncosok mutatványaitól?
A madarak azt nap mint nap megteszik. Ja, és áram alatt!

Minap elnézegettem a tükörből rám tekintő "figurát".
-Megöregedtél kicsit öregem! Valaha egész jóképű gyerek voltál.
S mi a gond ezzel? ............ Semmi! De tényleg semmi!
Én legalább voltam!

5 megjegyzés:

  1. Embereknek nincs szárnyuk és nem áramon lépkednek... talán ennyi a dolog nyitja...

    Ragadós lenne a kor észrevétele??? XD

    VálaszTörlés
  2. Nekem az volt a kötéltáncosoknál, hogy az együk tüsszögött. Még soha nem hallottam madár tüsszentést. :)

    VálaszTörlés
  3. - Hogy nincs szárnyunk? Pedig hányszor nézik az én hátam is tollasnak! Nem is az áramon kell. Elég a dróton!
    - És leestek legalább? Jaj de jó néha gonosznak lenni!
    Pedig a madarak is prüszkölnek. Legjobb példa rá az én Sanyi papagájom.

    VálaszTörlés
  4. Sokszor elgondolkodtam azon, hogy a villanydróton ülő madarakat, hogy nem éri áramütés.
    A választ még ma sem tudom:)

    VálaszTörlés
  5. - Nem záródik az áramkör egy szál érintésekor. Nagyobb madarakat halálra szokott sújtani, ha a két drótot átéri a fesztávja, vagy az oszlopon ül és hozzáér a vezetékhez.

    VálaszTörlés