A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. június 13., hétfő

Meli fényképez 1.

A dolog úgy kezdődött, hogy Melinda készített pár felvételt a telefonjával és közben rájött, évek óta nem töltötte le a rajta lévő kockákat.
Miután ez megtörtént, átnéztük és jó néhány képet találtunk ami igazán  érdekes és jó is. Így aztán kezdetét veszi egy rövid sorozat.

Az első kocka még 2008 októberében történt és én hozom ki a tóból egyik áldozatom. Nagy valószínűséggel egy csukát. Akkor még nem csónakból horgásztam, hanem melles csizmával jártam a vízben. Októberben már nem volt annyira meleg a víz, de ez engem nem nagyon érdekelt. Tudtam mi kell ahhoz, hogy órákig is bírjam bent a tóban. Jól megkomponált, beállított kép, mert a hal már szájbilincsen van és nincs nálam a pergetőbot sem.
A dátumozó szerint ez a második is 2008, csak májusi a felvétel és legfeljebb sejtésem van hol készült. Hogy miért így állok? Már azt sem tudom. Egy a biztos, minden kétség kizárható, ez én vagyok. Kicsit hosszabb hajjal mint amit szeretek és kicsit fiatalabb kiadásban.
H'ába kérem, múlnak az évek!

7 megjegyzés:

  1. Jó néha rábukkanni a réi képekre....a második képen biztosan tiltakozol a felvétel ellen!?

    VálaszTörlés
  2. Jók a képek és tényleg jólesik néha megnézni a régi képeket, főleg ha az ember megfeledkezett róla.

    VálaszTörlés
  3. Én olyan vagyok,mint egy újszülött!Ezt is szívesen olvastam és nézegettem!Köszönöm!Szép estét kívánok:Ujváriné

    VálaszTörlés
  4. - Bizony jó. Vagy bohóckodok? :)
    - Köszönet! :)
    - Jók, jók. Bár csak letölteni feledkeztünk meg. :)
    - Köszönjük szépen. Még majd borzoljuk a kedélyeket így együtt. Meli a jó képekkel én meg a ...... dumámmal. :)

    VálaszTörlés
  5. Valami olyasmi. :) És még nincs vége. :)

    VálaszTörlés