A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. június 24., péntek

Díjak

Gyors egymásutánban három ízben is megtiszteltetés érte blogomat.
Három kedves blogtársam is megajándékozott a képen látható díjjal.


                    Köszönöm szépen Kedves Anikó!
                                               Köszönöm szépen Kedves Rózsa!
                                               Köszönöm szépen Kedves Carpe Diem!

Szabályok:   1. Köszönd meg akitől kaptad
                    2. Írj egy postot
                    3. Küld tovább 12 blognak ha annyit érdemesnek tartasz
                    4. Értesítsd a kiválasztott blogokat

Még szép hogy megköszönöm, naná hogy írok, természetesen ennél sokkal többet is érdemesnek tartok, világos hogy értesítem őket.
Most akkor én 36 blognak küldhetném? Nem akarom elbagatellizálni még véletlen sem. Komolyan kérdem. Logikailag igen, mert ha azonnal "megválaszolom", akkor három ízben is megtörtént volna a továbbadás.
No akkor most olyat teszek, amit talán nem illik, de talán igen. "Elraktározok" egy adagot és akkor legközelebb -ha úgy látom- én lehetek a kezdeményező!

Íme a bloglista:

-Pillanatnyi elmezav                                    - Göcsej tájegység ízei
- Világom ....                                               - Vajdasági női ez meg az
- Csillagok vándora                                    -Turmix életbölcsességekből ..
A Szavak Ablakok Vagy Falak?!              - Maya and Biggie
- Adventures in the UK                               - Négy a lány
- Kertem-képblog                                       - Hanna és az ikrek ...
- Kertünk madarai                                      - Zsófi és Luca
- Barangolás a természetben                     - Az, hogy itt vagy, ...
- Szép Képek Szép Gondolatok                 - Sophia nyers ételei
- Kert és léle                                              - Gondolataim
- Fényírásos emlékek                                - Pillanatok az örökkévalóságban
- Utazás Adeliddel                                     - Az élet szép és még szebb lesz

Egy körre valót pedig mint említettem elraktároztam és egyszer majd előjövök vele. Ha el nem feledem, De már miért feledném?
Annyi, de annyi a remek blog! Köszönöm, hogy olvasótok lehettem!
Kellemesem eltöltött hétvégét kívánok mindenkinek!

22 megjegyzés:

  1. Én azzal díjazom blogodat, hogy rendszeresen olvasom. (Másképp most nem is lennék itt.)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az ilyen módon is kinyilvánított véleményt! Tudom, te is megérdemled, jogosan gondoltak blogodra is. A véleményem most is az, hogy a legnagyobb megtiszteltetés, ha kinyitjuk egymás blgoját, ráadás pedig a nyomot hagyás néhány szóban.
    Szép napot!!

    VálaszTörlés
  3. Apától és fiától is megkaptam. :-))Köszönöm,nagy becsben tartom. Egyébként is kuriózum a ti kettőtök blogja, már atól, hogy férfiak vagytok (a blogolás műfaja kicsit elnőiesedett szerintem) és attól is ahogy és amiről írtok.
    Ágnes

    VálaszTörlés
  4. Kedves József!Nagyon szépen köszönöm a megtiszteltetést,azt hiszem aki a blogolásra adja fejét és időt nem sajnálva megosztja tapasztalatait,örömét,bánatát stb..megérdemli a kitüntetést,ami növeli az önbizalmat,jó érzéssel tölti el az embert.További sikereket jó blogolást kívánok Üdvözlettel Anikó

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm :) Igyekszem majd a továbbiakban is megfelelni neki :) És viszonzom is a megtiszteltetést, egyelőre csak szóban, mert bizony Te is benne vagy nálam a tizenkettőben :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves József, köszönöm szépen a megtiszteltetést, ígérem, hogy a napokban posztolni is fogom.
    Lehet, hogy most megharagszanak rám többen, viszont én nem tudom 12 blognak tovább adni, ugyanis elfogytak az általam olvasott és díjazott blogok.
    Üdvözlettel: ÉdesMindegy

    VálaszTörlés
  7. Kedves Józsi!
    Megtiszteltetés olyan emberektől díjat kapni, akiknek nagyon szeretem a blogjait, mert megtalálhatóak benne a természet és az emberi szeretet szépséges dolgai.
    Szívből köszönöm, hogy gondoltál rám:)
    Hétvégén eleget teszek a kívánalmaknak.
    Szeretettel.Magdi

    VálaszTörlés
  8. KÖszönöm hogy gondoltál rám, öröm egy olyan sokoldalú embertől, mint te! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm, hogy rám is gondoltál, pedig én még gyakorló kezdő vagyok, csak most éreztem rá az írás örömére, a bemutatás, az már ott volt korábban is. Nem voltam nagy blogolvasó, aki felém jár az láthatja, hogy össz. 4-et követek rendszeresen, pedig biztos van több is, ami érdemes lenne rá, de még ezekre se mindig jut időm, meg nekem maga a blogszerkesztés is eléggé rejtély. A te blogodat öröm olvasni. Teljesen egyetértek nfde-vel

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen! :) Bár nagyon kevés blogtársam van, akinek tovább adhatnám és örülök, hogy azon kevesek között talállak, akik olvassák! :)

    VálaszTörlés
  11. nagyon rendes vagy, mindig szívesen látogatok hozzád a blogra

    VálaszTörlés
  12. Köszönet neked és mindenkinek akik felvállalják magukat és gondolataikat.Számomra a blog írás és olvasás a széles látókört és az élmények, hangulatok, érzések sokaságát adja.Az én mottóm legyünk nyitottak! Sok- sok díjesőt mindenkinek.

    VálaszTörlés
  13. - Örülök is neked Kedves Barátom minden alkalommal!
    - Szívesen, én pedig köszönöm szépen! Amúgy nekem is az a véleményem, mint a tiéd.
    - Szívesen. Ez a "kuriózum" jelző igazán nagy elismerés. Megtisztelsz!
    - Szívesen! Neked is további sikerekben legyen részed!
    - Szívesen! Nagyon köszönöm! :)
    - Nagyon szívesen!
    - Szívesen. Dehogy haragszanak! :))
    - Nagyon szívesen. Mindig öröm és nagy megtiszteltetés téged olvasni.
    - Nagyon szívesen. A "sokoldalú" jelző is igazán nagy elismerés egy profitól. :))
    - Szívesen. Öröm olvasni téged és tanulni írásaidból. Köszönöm szépen! :)
    - Nagyon szívesen. Lesz majd több is. Jó olvasni téged, úgy hogy én maradok. :)
    - Nagyon szépen köszönöm és igazán örülök. :)
    - Köszönet neked is és hasonló jókat kívánok.

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm!!!!
    :)))
    Lányok jövőhéten táborba, én meg gép előtt leszek...
    /az előzőt se felejtettem el, lesz mit pótolnom/
    :D

    VálaszTörlés
  15. Kedves József!Megtisztelve érzem magam,hogy érdemesnek tartottad a blogomat erre a díjra.

    Nagyon szépen köszönöm!

    Kivánok szép napot,pihentető hétvégét neked, és kedves családodnak!

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm, igazán megtisztelő!

    VálaszTörlés
  17. Szia MJ!
    Kicsit megkésve bár, de annál nagyobb szeretettel... köszönöm!!!
    Üdvözlettel,
    Szilvi

    VálaszTörlés
  18. Szívből köszönöm a díjat! Meglepetésként ért és ugyanakkor nagyon jól esett. Megtiszteltetés! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. - Nagyon szívesen Mónika!
    - Szívesen! Hasonló jókat kívánok nektek is!
    - Igazán szívesen!
    - Szeretettel és szívesen küldtem Kedves Szilvi!
    - Örülök, ha örülsz Kedves Emi! Nagyon szívesen!

    VálaszTörlés
  20. Szia MJ!

    Nagyon szépen köszönöm! Bár egy kicsit megkésve.... szerveztem a találkozót, azért nem volt időm a bloggal foglalkozni!

    Nagyon örülök a díjnak! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  21. Szia Józsi!

    Köszönöm!! .. hogy az olvasóm vagy, megtisztelsz minden hozzászólásoddal, észrevételeddel és örülök, hogy elég színesnek és érdekesnek találod a blogomat.

    Még egyszer köszönöm és várlak újra nálam!
    Péter

    VálaszTörlés